Lapas karte
*Rudens pasākumi*
1. Miķeļdiena, kad tika gatavoti dažādi veselīgie salāti un spiestas sulas no rudens veltēm.
2. Dīvaino cepuru dienā.
3. Spociņu-jociņu dienā (Helovīns).
4. Latvijas dzimšanas dienā tika gatavoti salāti, sviestmaizītes, klāts galds un svētku mielasts.
*Ziemas pasākumi*
5. Ziemassvētki.
6. Slidošanas nodarbības Tukuma LH.
6. Dalība skolas popielā.
*Pavasara pasākumi*
7. Ģertrūdes dienā tika vēroti jau pamodusies un modināti vēl guļošie kukainīši.
8. Piedalījās vispasaules zīmuļu dienā, kad tika ilustrētas dažādas pasakas.
9. Kopā ar Cēres pirmsskolas bērniem nosvinēja pasaules b/d dienu
10. Ekskursija uz Rīgas Zooloģisko dārzu.
11. Lieldienas.
12. Vislatvijas olimpiskā diena.
13. Apsveicām direktori pasaules skolu direktoru dienā un šoferi Raivo - pasaules skolas autobusu šoferu dienā.
14. Ekskursija uz Pastariņa muzeju.
15. "Pipariņi" stādīja saulespuķes skolas parkā.
16. Pidžamballīte ar lellīti Lollīti.
17. "Pipariņu" izlaidums.
Lasīt visu ziņu (24)Zemītes sākumskola Tukuma novadā pārstāv Latvijas pusi Erasmus+ projektā “ Eiropas kultūra” (EUROPEAN CULTURAL PROJECT 2021-1-FR01-KA220-SCH-000032613), kura ietvaros, kopā ar Francijas, Austrijas, Bulgārijas, Īrijas, Itālijas, Vācijas, Nīderlandes, Spānijas un Čehijas izglītības iestādēm, apkopos vienojošo priekšstatu par kopīgo Eiropas kultūrā. Pēc šo kopīgo vērtību apzināšanas tiks veikta eksperimentāla mācību programmas izstrāde un tās ieviešana projektā iesaistītajās skolās. Mācību eksperimenti tiks balstīti uz dažādām mācību metodēm, kā Eiropas kultūru var integrēt skolu mācību programmās un kā īstenot eksperimentus pamatskolās un vidusskolās, lai ļautu skolēniem orientēties uz Eiropas kultūru un labāk apzināties savu Eiropas pilsonību.
Šī projekta mērķis ir orientēts uz 10 Eiropas valstu partneru sadarbību, lai tiktu izceltas pašreizējās Eiropas kultūras izpratnes dominantes partnervalstīs, un balstoties uz galvenajām pamatvērtībām, varētu rasties vienotas vadlīnijas Eiropas kultūras mācīšanai jaunajai paaudzei, to integrējot izglītības ieguves procesos. Konsolidējot Eiropas kultūru, izmantojot savstarpējas zināšanas, to apmaiņu un kopīgu mantojumu, kā arī veicinot nacionālās vai reģionālās īpatnības un, visbeidzot, stiprinot kopīgu piederības sajūtu, tiks dots jauns impulss Eiropas Savienībai lai Eiropas pilsonība būtu nozīmīgāka jauno eiropiešu vidū. Vienojošo kultūras elementu akcentēšana un to mācīšana skolēniem būs spēcīgs un būtisks kopīgas Eiropas izpratnes veidošanas virzītājspēks, jo nav iespējama īsta un reālajā dzīvē funkcionējoša savienības, ja pilsoņi nedala kopīgās, ētiskās un estētiskās vērtības. Pateicoties kopējai kultūras izpratnei, Eiropas Savienība kļūs iekļaujošāka, izturīgāka, ilgtspējīgāka un suverēnāka.
Lasīt visu ziņuBrēmenes Universitātē Vācijā pirmajā apmācību sanāksmē Zemītes sākumskolu pārstāvēja Laura Bergmane, Ērodeja Kirillova un Ramona Liepiņa Krauja. Notika klātienes sanēksme ar darba grupas dalībvalstīm ( LTA 1) , kuras laikā notika partneru veikto kuratoru un studentu aptaujas par Eiropas kultūru no katras dalībvalsts “loga” rezultātu apvienošana, kopīgo elementu atlase, kurus iekļaut kopējā Eiropas kultūras vērtību kontekstā, lai strādātu pie Eiropas kopējās kultūras mācīšanas metodēm. Sanāksmes laikā tika iepazītas katras valsts prezentācijas “ Eiropas kultūra no valsts ”Loga””. Prezentēti Latvijā veiktās kuratoru un studentu aptaujas rezultāti, iepazīstinātas partnervalstis ar Latvijas aptaujas apkopojumu un Zemītes sākumskolas darba grupas izdarītajiem secinājumiem analizējot aptaujas rezultātus pēc projektu vadības noteiktajiem kritērijiem un vadlīnijām. Strādājot starpvalstu darba grupās veikta apvienojošā analīze apvienojot valstu kopīgos pētījuma rezultātus prioritārā secībā pēc pētījuma analīzes kritērijiem. Darba grupās veikti apkopojošie secinājumi un izvirzītas prioritārās kultūras tēmas, kurām uz nākošo mācību sanāksmi jāizstrādā mācību metodes piedāvājums vadoties no mūsu (Latvijas) valsts skolēnu mācību procesa norisēm. Šajā laikā projekta vadības darba grupa AEDE France vadība vēlreiz veica projekta un tā budžeta plānošanas un darbu skaidrojumu, sasniegto projekta uzdevumu atskaiti un perspektīvo darbību aktualizēšanu. Kopdarbojoties, darba grupās, ar aktivitātes dalībniekiem no iesaistītajām valstīm, tika prezentētas Latvijas kultūras vērtību mācīšanas metodes un veidi Zemītes sākumskolā un iepazītas citu dalībnieku valstu darba metodes viņu skolās.
Ērodeja Kirillova /Projekta koordinatore Latvijā/
Lasīt visu ziņu (1)